برگزاری مراسم دعا برای سلامتی رهبر انقلاب از طریق شبکه یکپارچه پدافند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی از برگزاری مراسم دعا جهت سلامتی رهبر انقلاب از طریق ویدئو کنفرانس شبکه یکپارچه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در تمامی نقاط پدافند هوایی کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد جانشین فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) اظهار داشت: مراسم دعا جهت سلامتی رهبر انقلاب از طریق ویدئو کنفرانس شبکه یکپارچه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در تمامی نقاط پدافند هوایی کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: کارکنان ولایت مدار پدافند هوایی پس از اطلاع از عمل جراحی فرمانده‌شان و با توجه به علاقه قلبی که بین سرباز و فرمانده وجود دارد تصمیم گرفتند جهت سلامتی رهبر معظم انقلاب از طریق ویدئو کنفرانس شبکه یکپارچه قرارگاه پدافند هوایی و در تمام نقاط کشور برای سلامتی ایشان دعا کنند.

جانشین قرارگاه پدافند هوایی تصریح کرد: نعمت وجود مقام معظم رهبری برای همه ما که در زمان ایشان مشغول به خدمت هستیم فرصت مغتنم است و همه مردم ایران و مسلمانان حق جوی جهان نمی‌توانند ببینند که کوچکترین عارضه‌ای برای مقتدا و رهبرشان به وجود بیاید و همین موضوع باعث شده است تا همه برای سلامتی کامل معظم له دست به دعا بردارند و سلامتی کامل ایشان را از درگاه خداوند خواستار شدند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا